...:::12 diL a Fσяuм SiтєSi ::::.....

...:::12 diL a Fσяuм SiтєSi  ::::.....
 
AnasayfaPortalliSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 NİE KİMSE YOK YA

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
goodcharlotte

avatar

Mesaj Sayısı : 116
Kayıt tarihi : 17/11/07

MesajKonu: NİE KİMSE YOK YA   Perş. Ocak 31, 2008 11:03 am

arkadaşlar siteyi boşladınız artık nie kimse girmio:(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
YAKAMOZ

avatar

Mesaj Sayısı : 1196
Location : PRENSES
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 09/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Perş. Ocak 31, 2008 12:29 pm

ya özlemcim beni biliyosun ben girince en fazla 3 msj yazabiliyorum hemen kitleniyo benm sayfa Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
goodcharlotte

avatar

Mesaj Sayısı : 116
Kayıt tarihi : 17/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Perş. Ocak 31, 2008 9:29 pm

biliom cnm benim ya ama bu aralar herkes boşladıSad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Çiy@

avatar

Mesaj Sayısı : 844
Location : www.12dila.tr.cx
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 26/10/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Cuma Şub. 01, 2008 2:03 pm

Ben boşlasaydım vido bölümünü açmazdım ve içini doldurmazdım deilmi?

_________________
İmzaya gereq yok eskiler Bizi Tanır…
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dila.yetkin-forum.com
YAKAMOZ

avatar

Mesaj Sayısı : 1196
Location : PRENSES
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 09/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Cuma Şub. 01, 2008 4:20 pm

ya herkes derken bi seni mi kastetti özlem sen zaten en başINDAN nasılsan hala öylesin yani senın durumun aynı ve kötü değil tamam mı çiya üzerine alınma sen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Çiy@

avatar

Mesaj Sayısı : 844
Location : www.12dila.tr.cx
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 26/10/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Ptsi Şub. 04, 2008 1:04 pm

Ok tmm alınmam

_________________
İmzaya gereq yok eskiler Bizi Tanır…
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dila.yetkin-forum.com
goodcharlotte

avatar

Mesaj Sayısı : 116
Kayıt tarihi : 17/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Ptsi Şub. 04, 2008 5:21 pm

ya hep ölesin zaten biz çogunluğa seslenirken sen kendi üzerine alınıosn Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Çiy@

avatar

Mesaj Sayısı : 844
Location : www.12dila.tr.cx
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 26/10/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Ptsi Şub. 04, 2008 5:49 pm

Very Happy

_________________
İmzaya gereq yok eskiler Bizi Tanır…
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dila.yetkin-forum.com
sheker-gzm



Mesaj Sayısı : 99
Yaş : 26
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Salı Şub. 05, 2008 11:43 pm

yha arkadaşlar bn özürdiliyorum..giremiyom hiç yha ama bnm bi mazeretim var.. ewimiz çok kalabalık halamın oğlu nişanlandı..onlarla uğraşıyos öle yha giremiyom özür...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mehça

avatar

Mesaj Sayısı : 1234
Kayıt tarihi : 03/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Çarş. Şub. 20, 2008 1:01 pm

hımmmmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Çiy@

avatar

Mesaj Sayısı : 844
Location : www.12dila.tr.cx
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 26/10/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Perş. Şub. 21, 2008 6:59 pm

önemli değil Very Happy

_________________
İmzaya gereq yok eskiler Bizi Tanır…
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dila.yetkin-forum.com
sheker-gzm



Mesaj Sayısı : 99
Yaş : 26
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Cuma Mayıs 30, 2008 7:54 pm

yha vala bn pek giremedim :S ama bundan sonra telafi edebilirim Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NEZAR

avatar

Mesaj Sayısı : 282
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 29/03/08

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Cuma Mayıs 30, 2008 8:56 pm

arkadaşlar artık tatilimizde başladı 3ay gibi bir süre birbirimizi göremicez bari site ile irtibat kuralım tmm mı?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
YAKAMOZ

avatar

Mesaj Sayısı : 1196
Location : PRENSES
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 09/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Paz Haz. 01, 2008 4:34 pm

ewet ewet
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NEZAR

avatar

Mesaj Sayısı : 282
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 29/03/08

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Salı Haz. 03, 2008 4:28 pm

kızım ewt ewt demekle olmaz ortamın biraz konuşma görmesi gerekiyor.konuşun yaw
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mehça

avatar

Mesaj Sayısı : 1234
Kayıt tarihi : 03/11/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Cuma Haz. 06, 2008 4:19 pm

eee fidan are you going to holiday ???
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
~^Nur_Myv^~<3

avatar

Mesaj Sayısı : 62
Yaş : 26
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 13/06/09

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Paz Haz. 14, 2009 2:32 pm

ewt qOnu$aLım Leaaa Rolling Eyes Ne de oLsa sOhßetiMis hO$tur (12 diL A oLaraq Wink )
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Çiy@

avatar

Mesaj Sayısı : 844
Location : www.12dila.tr.cx
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 26/10/07

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Paz Haz. 14, 2009 9:18 pm

konuşş Very Happy:D tutan mı war:P:)))))

_________________
İmzaya gereq yok eskiler Bizi Tanır…
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dila.yetkin-forum.com
~^Nur_Myv^~<3

avatar

Mesaj Sayısı : 62
Yaş : 26
Takımım :
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 13/06/09

MesajKonu: Geri: NİE KİMSE YOK YA   Ptsi Haz. 15, 2009 12:27 pm

HeÇÇ xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
NİE KİMSE YOK YA
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
...:::12 diL a Fσяuм SiтєSi ::::..... :: 12 DİL A :: Duyurular-
Buraya geçin: